Να πετάς δεν έμαθες - Βίντεο μοντάζ @oxonou





Oxonou Video

You learned to stand out, to hate and judge ..
you learned not to fly

Caught in the maze of ego ..
'' I! Too! Ego'' .. you hear in your head n nothing else ..

Can separate us many miles, a sea and a screen
But your heart shouts'''' I'M RACIST
and mine hears ...

Little ones for the words to catch me explain ..
Diversity does not hide the magic ..?
To love the different forgot ..
Staring at the moon Tired ..

Have you ever thought what color is the wind ...?
You learned to stand out, to hate and judge ..
you learned not to fly

vocals : zerus
στίχοι από το ποίημα της Fotinis Anemi με τίτλο "Είσαι ρατσιστής"
lyrics from the Fotini Anemi poem "You're racist .."
στίχοι :
Εμαθες να διαχωριζεις,να μισεις κ να κρινεις..
Να πετας δεν εμαθες ..

Παγιδευμενος μεσα στο λαβυρινθο του Εγωισμου σου..
''Εγω!Εγω!Εγω''..ακους μεσα στο κεφαλι σου κ τιποτα αλλο..

Μπορει να μας χωρισουν πολλα χιλιομετρα,μια θαλασσα κ μια οθονη
μα η καρδια σου φωναζει ''ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗς''..
και η δικη μου ακουει...

Μικρες τουτες οι λεξεις για να προφτασω να σου εξηγησω..
Στη διαφορετικοτητα δεν κρυβεται η Μαγεια..?
Να Αγαπας το διαφορετικο ξεχασες..
Να κοιτας το Φεγγαρι βαρεθηκες..

Σκεφτηκες ποτε τι χρωμα εχει ο Ανεμος...?
Εμαθες να διαχωριζεις,να μισεις κ να κρινεις..
Να πετας δεν εμαθες ..

0 σχόλια: